2009. augusztus 26., szerda

Age of vampires

No. Találkoztam ma Mesivel, ahogy láttam, nem fog unatkozni a fősulin, alkesz jópofa emberekkel lesz körülvéve, már szerintem akkor be voltak rúgva, mielőtt elindultak otthonról. Mármint most a gólyatábor szervezőiről beszélek, a hök tagjairól, teliüvöltötték a déliput, kellemes volt. Vodkával indítani a napot ősi román szokás a legcsodásabb dolog. Amúgy jósolt is nekem, meg csinált muffint névnapomra =). Úgyhogy jól indult a reggelem, bár egy órával később jött, meg alig lehetett elzavarni a barátnőjét, (mindenképpen velünk akart tartani)de jó volt :)

Aztán vettem egy pimp inget, kávébarna, csíkokkal. Marhajó. Meg egy félpimp pólót.

Hazajöttem, mosogattam, estébé, olvastam Tamásbátyakunyhóját. Most erről pár szót.
Néha idegesítően sápítozó a stílusa, meg feláll a hátamon a szőr az olyan mondatoktól, mint "önök mit tennének, ha az önök Tobyját, vagy Adamsét akarná elvinni egy rabszolgakereskedő? Hát nem úgy szorítanák keblükre gyermeküket, mint ez a szegény asszony?" (most ezt fejből írtam, de csak a nevek mások, ugyanez a stílus. Stephen Kingesen: Más nap, ugyanaz a szar) OK. Sőt. LoL. De amúgy jó könyv, olvasmányos, bár néhol ilyen túlromantizált, de nézzük el, hogy egy szörnyű kor szörnyszülötte.


Néztem ötödik elemet. Na az a Captain Power után kb második kedvenc néznivalóm volt, mikor adták tv-ben, fel lett véve kazira, azt is naponta megnéztem. Később lett PS-re játékom is belőle, egyik legnehezebb játék, amivel találkoztam.
No, ötödik elem.
Még ez is jobb, mint a pókember, pedig 12 éves :D

Imádom benne a Zorg-hapsit. Nem is tudtam, hogy ez a hapsi játssza az új Batman-szériában a rendőrfőnököt is, mármint a Gary Oldman bácsi. Hatalmas. Igazi káoszprofesszor. Egyik kedvenc jelenetem, hogy mikor bemutassa a pusztítást, lelöki a poharat, és jönnek ilyen kis robotgépek feltakarítani. Na, az aranyos.

Másik kedvenc részem, mikor ki akarja az a rángatózó hülye rabolni Korbent a film elején. Az is nagyon jópofa.

Aztán persze vannak dolgok, amik nem tetszenek, például annak a papgyereknek a fején az a lópikula úgy áll, mintha leszarta volna egy tamagochi. Nem tudom, miért kellett ilyen fejfedőt adni neki.

Másik az operajelenet. Valahogy olyan túlpatetikus ahogy énekel az a tyúk.

Bírom viszont azt a rohadt idegesítő rádióriportert, nagyon jól játszik az ipse.
Meg bírom Zsákos Dildót Vito Corneliust is.



Nézegettem a TV-újságot, egy hatalmas filmet láttam... A GYILKOS KOBOLD 5 . Hát ez valami eszméletlen lehet...

No, kaptok egy kis zenét is, ma Kill Bill hangulatom volt, úgyhogy ahhoz igazodunk.
Jóéjt.


5 megjegyzés:

  1. Az Ötödik Elemből a legjobb rész:
    Uram, ki kell rúgnunk 500ezer embert.
    Zorg: Legyen egymillió!
    :D

    VálaszTörlés
  2. jaja :D Hatalmas egy film :) Azóta tudom hogy a tévétől kirohad az ember agya :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az ötödik elemben az volt a legmegrendítőbb hogy a jövőben minden ember ilyen csili vili ruhát fog hordani kivéve a közalkalmazottak meg az alulfizetett taxisofőrök, mer azok ugyanolyan szakadtan fognak kinézni mint most

    VálaszTörlés
  4. Amúgy érdekes megfigyelni a jövőképeket. Pl. A Vissza a jövőbe 2-ben is ilyen csilivili latexcuccokban mászkáltak. Am Brúszvillisz penge szőkén. Meg nagyon tetszett a kínai büféshajó is :) Kínai büfések mindig lesznek.
    Általában amúgy a 80-as évekbeli jövőképek arról szólnak, hogy a jövőben mindenki punkfrizkós/ruhás gonosztevő lesz. A 80-as évek rákfenéi a punkok, a kínaiak meg az oroszok voltak.

    VálaszTörlés