2009. augusztus 1., szombat

Ezt nem hiszitek el

No. Gondoltam most, nézek filmet. Szállító 3-ra esett a választásom.

Hajlamos vagyok arra, hogy ha ne tetsszen egy filmnek az eleje, utána tovább se nézzem. Na, ennek se tetszett. Határozottan x-menes volt a zene is, meg a víz is, ahogy mutatják, majd mikor ráközelítenek a hajóra. Ejnye. A munkások a ládák közt meg batmanesek, vártam, mikor ugrik le közéjük a Christian Bale és üvölti szét a pofájukat. De nem ez a legrosszabb. Hallottam, hogy mindig van egy kis zörgés, mielőtt beszélni kezdenek. Mondom mifene, feljebbhang, és hát az angol szöveg :D tíz éve nem hallottam alápofázós filmet, de én mondom, megérte. Szerintem ráadásul (de már sajnos letöröltem) a mintában nincs már ilyen, ott már "kispórolták" az eredeti nyelvet. Egyébként hivatalos a szöveg, gondolom, mert Jason Stathamnek mindig ez a magyar hangja, szóval most örülhetek, van egy minőségi alámondásos filmem. Akinek kell, jelentkezzen, egy hét múlva letörlöm, vagy lehet elrakom valami piás bulira, hogy elővegyük és röhögjünk, másra nem jó.

Más: eszembe jutott egy film, ahol a szereplők disznózsíros kockák közt mendegélnek, de ez csak később derül ki, hogy az nem kő, hanem zsír. De nem tudom ez melyik. Azt se tudom, kik szerepeltek benne, de most így belegondolva, nívós film lehet :) (tuti nem második világháborús, hanem valami b-kategóriás borzalom)

2 megjegyzés:

  1. Hát nekem nem volt alámondásos a szállító3, nagyon sajnálom is. a zsírkockák meg a terror házában voltak :P

    VálaszTörlés
  2. Ne szívass:D Lehet. De emlékszem, hogy tévében is láttam róla valamit. De akkor. Namindegy. Akkor terror háza....

    VálaszTörlés