2009. augusztus 13., csütörtök

köszönjük néked sárvár 2.

Nagyon megörültem ám ennek a cikknek, a dokk.hu nevű amatőr költőportálon fel is raktam a linket, ahol már ennyire nem örültek nekem:


csödö
kicsinyes. no mindegy, lagalább már ketten vagyunk.



Paraszt Szerintem ez nagyon rossz vicc.



Lujó -- szerkicenzúra --


Kicsinyes? MI? Az hogy a Pálóczi ilyen verssel égeti a pofáját? Ami fent van a neten, vállalni kell érte a felelősséget, nem? Mit cenzúráznak ki ezek a majmok? Szólásszabadság van, egyébként se én raktam fel subbára. Majd még érezzem rosszul magam, nem? :D
Kabbe. Monnyonle!!!!!!!!!!!!!!!

Az a kicsinyes egyébként, hogy valaki ezt leírja. Egy ilyen SZART. Ez nem művészet, nagyon nem. Ennél akármelyik suttyó paraszt jobbat ír, ha diktálja valakinek, az meg írja. Pf. Milyen emberek vannak. Csödö is volt egyébként már a subbán :) azt a linket is megkeresem majd. Ti subbások tartsatok csak össze.

1 megjegyzés:

  1. 1984 feeling. nem került fel a subbára. mondom hogy nem. most meg tessék bedobni a cikket az iratmegsemmisítő kályhacsőbe.

    VálaszTörlés