2009. augusztus 30., vasárnap

Lidlis disznósajtot kéne venni





"Ugye nem gondolta volna, hogy disznósajt és disznósajt között milyen különbség lehet?"

Így indít a Lidl az újabb összehasonlítós cikkében (az újságkiadványuk leghátsó oldalán szokott ez lenni), ahol legutóbb fagyit mutattam. A kérdésre válaszolva egyébként nem, baz+, nem gondoltam volna.

Csak nekem abszurd ez a cikk? Mert oké, fagylaltot, meg ilyen divatos cikkeket mutogatni biztos kifizetődő, hogy ott jobb, mint máshol, 5%-os csokiaránnyal, na de disznósajtot...

De biztos jó, mert több húsdarab van benne, természetes bélbe töltött, és élénk, vöröses a színe, a MÁSIK DISZNÓSAJTtal ellentétben, ami tompa, barnás színű. Ez a MÁSIK egy nagyon szar márka lehet, még a fagyijuk is rossz volt.

Engem soha nem vonzott a frissen szelt disznósajt látványa, valahogy nem elégít ki vizuálisan. Látom, szép húsdarabos, nem szeretem. Ha fütyülne, énekelne, uramnak szólítana, még lehet.

A másik disznósajt egyébként olyan szögben is van lefényképezve, hogy ne látszódjon a benne levő hús, csak így elfektetve odalökték megvetésük jeléül.


Vásson ki a fogatok, ha nem lidlis disznósajtot esztek.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök hogy ismét elénk dobtál egy lidlis terméket. De tudodmit? Olcsó húsnak lidl a neve, ne bízz benne amíg nem a ló legel a belőle nőtt füvön. Már ha nő belőle.

    VálaszTörlés