2009. augusztus 21., péntek

nemzetaranyakettő

Hát, szerintem ez jobban sikerült, mint az első rész, az nekem nem tetszett. Valahogy az olyan idétlen és lassú volt, ebben már ismerjük a szereplőket, meg jó az egész. Bár Boromir nincs benne, meg az ELNÖKÖT már vagy a 200. filmben rabolják el, de azért mégis nézhető és érdekes.
Viszont benne van Cage, meg Ed Harris. Na melyik filmben játszottak együtt? Na? :)
A Sziklában. Azt is nagyon szeretem, bírom nagyon ezt az Ed Harris hapsit. Az lenne egy csodafilm, ha a Travolta, a Cage, az Ed, meg a Hopkins bácsi egy filmben játszanának. Esetleg Tarantino rendezhezné. Esetleg megint az Uma Thurman rohangálhatna benne szamurájkarddal. Bradd Pitt is benne lehetne
, de csak valami mellékszerepben. Meg az Edward Norton, de szigorúan csak kopaszon. Meg a Scarlett Johansson, Kate Beckinsale (?nemtom hogy írja a nevét, nem érdekel:)) , meg Cate Blanschett, meg. Na jó, a végén Bruce Willis azért lője le az Umát, de ne haljon ám meg, csak spricceljen a vér. Esetleg társrendezhetne a Rodriguez, és akkor mondjuk Willis kezéből géppuska lenne. Ed O'neill is benne lehetne, kéz a gatyában, kanapéban ülve, és mondjuk a butitájmot énekelgetné.

Na. Amúgy. Múltkor elszórakoztam a gondolattal, hogy itthon ha csinálnának egy ilyen elnökös filmet, marhára nem lenne sikere. Az emberek még örülnének is, hogy ha elrabolnák a minisztert, itthon nem lehetne egy ilyen nagy nacionalista filmet csinálni, ahol a hős katonák vagy legalább egy hős katona, de az nagyon erős megmenti az elnököt. Közröhej lenne.
A Szomszédokban mondjuk megcsinálhatták volna. Akkor az a hős a Vágási Feri lenne.

3 megjegyzés:

  1. Nekem az a film kellene amibe együtt játszik a van Damme, Jet Lee, Jackie Chan, Mark Dacaskos, meg a Dolph Lundgren. Meg a dean cain, és akkor még lehetne benne a Vin Diesel is. A címe pedig Katonabecsület lehetne. Már ha nem Kommandóbázis 3.

    VálaszTörlés
  2. Ne vedd a szádra a kommandóbázist! Az első részről ilyen kritikák vannak port.hu-n : "Izgalmas, jó film. Nem csalódtam benne." "Igen! Nekem is nagyon tetszett! Naná, hogy ezt is megvettem! :)"

    A kettő már elég tré lehetett. A színészek is mások, alig két kép van róla, hozzászólás meg semmi.

    VálaszTörlés
  3. Kommandóbázis 1 lehetett akár oscar gyanús is, de úgyis a 2.rész alapján itélik meg/el ;)

    VálaszTörlés