2009. augusztus 20., csütörtök

rodzsernyúl


Ejj, elkezdtem ma Roger nyúl a pácbant nézni... imádom:D Bár már egyszer láttam felnőttként, de mindig tetszik (köszi Mesi, hogy eszembe juttattad :) azaz magamnak juttattam eszébe, de veled beszéltem)
Akkora szövegek vannak benne:
"Az egész városban vannak deformátoraink" (Menyétek...a legnagyobb arcok, ők voltak régen is a kedvencek Rissz-rossz-Sam mellett) "a deformációt mások is megerősítették" :D
"Baby Herman: Az a baj, hogy az 50 éves vágyaimhoz itt egy 3 éves fütykös van.
Valiant: Hát, az kemény lehet..."
"Ez az egész bűzlik, mint a harmadnapos pelenka" "Púder, ócska babapúder" :)

Amúgy van az a rész, mikor Chris Lloyd belenyomja a Löttybe azt a firkacipőt. Attól mindig féltem gyerekkoromban, de most is majdnem áttekertem, de már nem vészes, csak mindig eszembejut, hogy régen nem mertem odanézni :D Amúgy jó látni gonosz szerepben a Dokit, hiteles.

Meg szerintem profin is van megcsinálva, ahhoz képest, hogy egy 20 éves film, szép benne az animáció.
Meg kerek története van. Meg zárt az egész. Abszolút jó mű :))

"Úgy éljek esküszöm
hogy most csütörtökön
ne lenne csak a stukkered
úgy rúgnálak...orrba!!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése