2009. szeptember 4., péntek

Elszabadultak a jóindulatok

Legalábbis matekon. Legalábbis nálam. Koordinátageometria volt, de utsó nap lévén, siettünk, mint az állat. Én ezt amúgy sem vágom, le is maradtam rendesen, már kb a vektoroknál. Aztán jött a kör meg az egyenletei meg érintők meg mittomén. Na azt már nem is tudtam, aztán meg ellipszis, hiperbola, parabola, az egész 20 perc alatt, vidával kínunkban röhögtünk. Rédzseltem orrbaszájba, mint utoljára Érdinél a kreatív dolgozatnál.
Aztán jött a panda, mikor a villamosmegállóban álltunk, ez a lózer azt hitte, hogy most is este lesz a matek, nem baj, hogy már addigra vége is lett, még így is késett egy órát. Mikor nem kísértem vissza, hogy megnézze amúgy, hogy még van-e matekja, még meg is sértődött.
Felszálltam a villamosra, közben ettem. Nemsoká az étvágyam is elment, egy gyerek üvöltve hisztizett, hogy azonnal szálljanak le, verte az anyját, folyt a taknyanyála, undorító volt az egész, és mélységesen szomorú. Egyfolytában kiabált, az anyja nyugtatta, az utasok némelyike röhögött, némelyek meg az ablakon bámultak ki zavarukban. Én meg álltam középen és undorom legyűrve zabáltam mint egy seggfej.
Ma is szép napunk volt.

2 megjegyzés:

  1. mindennapi zenéinket ma is.
    Na akkor jónapod volt. Én úgy vagyok vele hogy ez lesz nálam az állandó. Pláne hogy egy tag azt mondta h a matek anál a pázmányon a BME-n is tultesz. Remlem csak túlzott.
    Amúgymeg rage a lelke mindennek, ragelj amig lehet. És ne egyél villamoson mert nem illik;) Meg amúgyis elmegy az ember étvágya.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a BME-set azért mondta hogy ha kivágnak titeket akkor ettől jobban érezzétek magatokat:P

    VálaszTörlés