2009. szeptember 9., szerda

folyt

(előzőbe vmiért nem tudtam írni)

Ezen amúgy elgondolkoztam, de ez kamuteszt. A legtöbb kérdés arra vonatkozott, hogy mit csinálok társaságokban. Na most ez nagyon változó, mert eddig kb sárvár volt az egyetlen, ahol nagyobb társaságban is feloldódtam szinte azonnal, ez egyáltalán nem jellemző, ennél fogva válaszoltam. Ez biztos nem tetszett neki. Volt, hogy ha szenvedő állatot látok, akkor az mélyen érint-e. Igen, mélyen érint. De ha embereket látok, akkor az annyira nem, mert az állatokat jobban szeretem. Most érzéketlen vagyok. Jaj jaj. Most ne haragudj, látok egy csövest, nem szoktam sírni, nem érdekel. De kb agyonverném azokat, akik az állatokat bántják. Ez egy. Kettő meg, nem szeretem az embereket. Emiatt is érzéketlen vagyok.
Meg hogy érdekelnek-e mások problémái, szívesen meghallgatom-e mások problémáit, tisztelem álláspontjait, ha nem is értek vele egyet.
Blablabla. Nem érdekelnek mások problémái, kész. Csak ha fontos számomra az illető. Amúgy letojom. Elég a magam dolga, én se varrom senki nyakába. Ez akkora fasság, és még fel is húzott. Hülyeteszt. Akkor érzéketlen vagyok.

kieg:
Most olvastam utána, tényleg kamu az egész, ennél a tesztnél nem ritka a 20-nál is kevesebb, és hát az már vmilyen szindróma jele lehetne, ha nem kamu lenne, de nyilván nincs ennyi szindrómás ember :)

1 megjegyzés: