2009. szeptember 11., péntek

I szív Vodafone

Ezt most vettem észre, feldobta a matektanulásom.
Szóval, ültem tegnap órán, aztán megnéztem a telefonom, és jött egy sömösö a vodafontól. Aztán még aznap küldtek két ugyanilyet, spammelt a szentem. De most ez lényegtelen. Az üzi:

"Tölts legalább 3000 Ft értékű címlettel szeptember 9-ig, és mi egyenlegedre két héten belül további 1000Ft-ot jóváírunk, melyről SMS-ben értesítünk. Tölts fel most a bónuszért!
Vodafone"

Gondoltam, ez tök jó, úgyis tölteni akarok rá, majd szólok Évinek, hogy akkor rakjon szeptember 9-ig. Na és itt jön be az, hogy mostanában nem vagyok teljesen tisztában a dátumokkal, így csak most vettem észre, hogy ezt az üzit tegnap kaptam, és tegnap 10-e volt. Most kérdem én, most anyázhatok egy egészségeset? (jó, az okosok kimagyarázzák ezt is, tudom :))
B'szd meg vodafone :)

1 megjegyzés:

  1. Vodafonet lehet szidni, csak a pannont nem mert azt NEM, meg a T-mobilt mer az meg puskásos. Amúgy persze hogy a Kutyafej nyert. Az eredeti.

    VálaszTörlés