2009. szeptember 3., csütörtök

matekbömöfö

No. Megkezdődtek az előkészítő matekok bmfen is, már kétszer 5 órát túléltem sikeresen, ma is menni fog. Meg holnap is. Nem olyan pocsék egyébként, egész sokmindenre emlékszem, volt egy komplex számos is, igaz, csak átfutottunk rajta, mert majd megtanítják, de arra is emlékeztem. "Volt olyan". Úgyhogy jó, hogy végigjártam a puskást, mert így azért van egy kis előnyöm másokkal szemben, pláne olyanokkal szemben, mint a tegnapi srác, aki egy abszolútértékfüggvénynél is a fejét vakarta, hogy hogy kerül ebbe az iskolába.

Jee.

Úgyhogy most felkelek szépen, reggel az szabad, és 16:15-től 20:40-ig bent matekozunk, mint a kisangyalok. Nem ám valami nagy előadóban, hanem a NIK épületében egy kis vacak tanteremben. Az egyetlen két ember, akivel kommunikálok, az a vida meg a zsiga, meg állítólag még a vargaviktor van az épületben, meg a doberdóútiban a panda. A többi volt a osztályos úgy gondolta, mi elég kemények vagyunk matekból, nem kell ide bejárni.
Legnap logaritmusoztunk, ma jönnek az utálatos vektorok, meg ilyen hülyeségek. Utálom a vektorokat :U Utáltam fizikából is utáltam matekból is.

Általában elvagyok az emberekkel, de tegnap bejött vmi emóshajú, arra rédzseltem. Meg bejött, és akkor ott okoskodott, hogy "jaj a másik csoportban ezt már tanultuk". Phüejj.

1 megjegyzés:

  1. Mi pont ma vettük vektorokat. Amúgymeg úgy néz ki bármivel eltölthettem volna az eddigi hetet, mert ugyanúgy gyógymatek lesz a sorsom. :) Remélem neked azér jobb lesz.
    Am nálunk emoshaju nincs uh csak átlagos berserking volt.Amin éppen .

    VálaszTörlés