2009. szeptember 11., péntek

a régi szép idők emlékére

Gyere te is velünk járni a táncot...


3 megjegyzés:

  1. Prájszlesz. Pimpinkin jó.
    De a kutyafej és a lakókocsi még jobb.

    VálaszTörlés
  2. Eléggé elborzadtam amikor kb. két hónapja láttam ezt a videót youtube-on, hát még amikor a hozzászólásokból szemezgettem (mondjuk nem voltak annyira szélsőségesek, mint teszem azt,a Horthy fehér lovas bevonulásával kapcsolatban). Végül nem akartam hangulatrontó lenni, pedig amit azzal a szerencsétlen kislánnyal csinálnak, hogy az egész klipben a felnőtt énekesnők gesztusait meg mozdulatait kell teljesen értelmetlenül, hiteltelenül, és szerencsétlenül utánoznia...na mindegy, most így az itteni általános hangulatot rontottam.

    VálaszTörlés
  3. Amúgy ezt azért raktam fel, mert nem is tudom, már ki kezdte el, de középsuliban ezt énekelgettük. Most, ahogy megnéztem, még az elején nevettem, de aztán annyira gusztustalan már az egész, hogy másodszori nézésre elszomorodtam (sajnálva a kislányt) és kikapcsoltam inkább.

    VálaszTörlés