2009. szeptember 14., hétfő

Say my name

Először is közlöm, megtaláltam a stainless steel laposüvegem, ennek módfelett megörültem, ugyanis nem tudtam hol van.

Aztán matek. Ma kérem szépen mátrixok voltak, ebből feladatok nem lesznek, csak a vizsgán majd kérdések, ezért gyorsan ennek megörülve rátértünk a komplex számokra, és ahogy nézem, befejeztük, mert köv alkalommal vektorokkal fogunk valamit szórakozni. Kellemesen, gyorsan haladunk. 7 oldalt írtam ma tele okossággal.

A cím egy robot chicken videóból jött amúgy, ott még hozzáteszik, hogy "justin" (say my name, justin. "Neverending party" rész). Az "én" jutinom a volt fizikatanárom volt, újonnan jötteknek (értsétek, akik nem velem élvezték a középiskolát) mondom, hogy egy tündéri kedves nő volt. Mindig lelkisegélyszolgálatot nyújtott a másik osztálynak, mert minket utált, meg hisztizett.

Villanytanon múltkor megkérdezték, kinek volt csak két évig fizikaórája. Fel akartam rakni a kezem, mert két évig
normális (bár elég kemény, mikor már nem tanított, jóságos anyókának tűnő nénike) tanított, aztán meg jött dzsédzsé. Egy hangot nem tanultam onnantól kezdve, aztán csak meglett a hármas.
Bár ha úgy nézzük, hármast kapni a semmire, mert nem azért nem tanultam, mert lusta voltam, hanem nem volt értelmes tanulnivaló, szóval ősi román szokás, hogy kedvenc mondásom süssem el huszadjára.

Kitaláltam, hogy miközben utazgatok hazafelé, meg fősulifelé, addig fogom írni a drámám, ez kb 1-2 óra munkát jelentene naponta, így nem a semmivel (zenehallgatással) ütném el az időt, lévén itthon már sokszor nem jut idő írkálni, így meg csak haladnék.

A számológépem kezelési utasításait böngészve rájöttem, csehül is úgy van a kombinatorika, hogy kombinatorika. Ez tök jó. Mert lengyelől pl úgy van, hogy prawdopodobienstwo (n felett egy kis vonás is van). Szép.

Na most hírek.
Kezembe akadt egy csodás újság, abban volt egy cikk Japánból, hogy megépítettek egy jazztrombitás robotot (asszem bestbe v vmi ilyen nagyon nagy szarságba). Itt a mátrix, emberek. Majd holnap már nem csak trombitál, hanem gyilkol is.

Másik. Maunika sóban nem lesz több verekedés, mert az ortt berágott. Ejnye. Pedig milyen jó volt régen =)
Ma böngészgettem kicsit, találtam egy jó Balázs-show részt is, Erzsikével, hajrá, ha bírjátok, nézzétek, hátra belinkelem.

Ja és lesz májkelldzsekszon film. Anyád. Hiányzott, mint egy falat kenyér.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése