2009. október 12., hétfő

gyökalatt374

Na. Vicces volt ma a matek. A feladatokat vágtam, tehát elképzelhető, hogy meglesz 50-ből a 40 pont, és akkor mondjuk csak 10 pontot kell összekaparnom deriválásból ahhoz, hogy év végén vizsgázhassak. Az jó lenne. Na a feladatokat mondom vágtam. Igen, csak volt, amit nem fejeztem be, mert ilyen barom számokkal kellett volna szorozgatnom, mint ez. Meguntam, otthagytam paraméteresen a p.ba. Időm se volt ott szórakozni. Elvileg gyökháromperkettő jött ki am. Prájszlessz.


Volt aki hőbörgött sokat.

Jó kezdés volt a jóféle hétvégém után :)
Ja am. Ahhoz képest, hogy most mutattam be Mesit a családnak, egész jó volt az ünnep, békés keretek közt zajlott le, nagymamám se kérdezett indiszkrét dolgokat tőle, de azért lekáderezte, vicces volt. És végre nem pályinka volt hanem viszki :D

Ez még kieg a tegnapihoz.

Ma láttam Pandát, meg Smalcot, meg Vidát, ők ma írtak anyagismeretet a LÚZEREK. Én szerencsére csütörtökön fogok :P Vidán meg Blökin kívül aztán nem is láttam más puskásost, aki bentmaradt volna, állítólag hazahúztak és nem írtak dogát. Hát, egészségükre. Majd félévkor kivágják őket (pedig panda meg smalc azért nem zseni:D).
Más nem volt, börgerben láttam kedves öreg nénit, megkérdeztem, leülhetek-e mellé, azt mondta, igen, és még jóétvágyat is kívánt. Meg már rögtön láttam rajta, hogy ő nem a vérszopó nénifajta, ez tetszett.

Ja am van egy srác, az izomtibi, az mindig beleugat az órába, okoskodik. De komolyan mindig. Matekon ugyanúgy, mint villanytanon vagy könnygázon. Múltkor nagyon berédzseltem tőle digiten, mert talált még egy kockát magának, és végigpofázták az órát mellettem. A f.szért nem ment BME-re ha ilyen k. okos?! Ma már valaki hangosan megjegyezte, hogy "na már megint pofázik". Múltkor gyakorlaton állítólag már szétoltották háháhá :D. Alig várom, hogy megverjék (ördögi vigyor). Ma ő ült mellettem matekzh-n és bizony kb csak sóhajtozott, lehet vége van az okosságsorozatának. Meg ott gesztikulált mellettem, meg látszott, hogy semmit nem tud, és szenved. Volt, hogy rólam másolt, vagy nem tudom, ami azért vicces, mert tök más csoportot írtam. Namindegy. Észlény a gyerek, tapsi tapsi.

Na még húzok vissza villanytant tanulni, cső. A határérték legyen veletek.

2 megjegyzés:

  1. Hát a te dogád akkor jobban sikerült mint az én analom (ld majd blogba), amúgy meg az izomtibi félék nálunk is vannak és bszott idegesítőek főleg amikor Diszkrét matekon elkezdenek okoskodni, na akkor kiérdemelnének egy atomot.
    Vagy kettőt.
    Anyagismeret az meg milyen?

    VálaszTörlés
  2. Kémia. Atomok felépítése, kötések, kristályszerkezet, minden hülyeség, nem is tudom :D De csütörtökön zh lesz (Blökiéknek meg már volt...) De azt mondják, tanulni sem érdemes, úgyse olyan lesz kérdezve...

    VálaszTörlés