2009. október 31., szombat

lámaság iz lámaság

"P. János (megj.: csak hogy korrektek legyünk) kapott egy pezsgőt ismerősétől. Biztos örülne, ha te meg küldenél neki egy pálinkát!"

Meghiszem azt.

Ezekkel a szívhez szóló szavakkal fogadott ma engem(E.T.) ez a
csicska , amit nem nevezünk nevén, de i-vel kezdődik, vivvel végződik. duplavé.

Szóval hát így állunk, gondoltam. Lehet pálinkát küldeni. Küldök. Fellépek regelni, ami közli velem "küldj egy piát ismerősödnek!". Küldök én többet is. Hiába van egy szépséghibája, hogy a "kattints a felvesz gombra" az nem egy link, hanem csak egy kép, és hiába kattintgatod te balfasz, mondom kattints a felvesz gombra hányszor mondjam el, rákattintok. Aztán a felvesz gombra is.

Felvettem, igen, elfogadtam az alkalmazási irányelveket, mindent elfogadtam.

És megjelent a Nemezis.
"
Ajaj, valami hiba történt, várj pár pillanatot, és próbáld újra!"

Nőkomment. Várok.

Aztán küldtem valakinek tejet. Mert az egészséges. Szép mosolygó doboza van.

Tulajdonképpen már az első küldés előtt, de még a regelés előtt felmerült bennem a kérdés: ez mire jó? Mert én nem tudom ez hány korombeli embert foglal le, hogy ő most piát fog küldeni. Meg hát tényleg mi az értelme? Kapok valakitől valami piát, és akkor lemegyek a boltba, aztán veszek egyet és benyakalom?

Hasznos még a "Mikor ittam utoljára?" is: "Le akarsz szokni? Tudasd a világgal, mennyi ideje nem ittál alkoholt! Győzd le barátaidat, és legyél te a legkitartóbb absztinens!"

89 éve nem ittam b*zmeg.

De most elkezdtem nézni őket, kérem, van itt minden: ellenállás színkód kalkulátor (ez amúgy tényleg lehet hasznos, de hát persze, mikor így nekiállok forrasztgatni, iwiwről tudom meg majd az ellenállásértékeket). Hogyne. Meg az emlékezzünk Michael Jacksonra, mert nem emlékeztem eleget, mikor 1 hónapig csak azt lehetett látni az MTV-n, de még a magyar csatornákon is egy hétig. Jólvan.
"Rakd ki a profilodba az alkalmazást és indíts minden napot Joshi Bharat reggeli bölcsességeivel!" És itt elakadtam. Nem bírtam tovább nézni. Josi barátot én (kövezzetek meg de tényleg) én nem bírom elviselni. Legalábbis a műsorát. Nincsenek rá szavaim, ahogy az összes többi TV-műsorra sem. Retekklub, Tévékettő, Emegy, gratulálok, elértétek, hogy ne tévézzek. Egyedül a (phüejjnemreklámozokdeegyföldgömbajele) nézem.

Régen egyébként volt egy Bibliaolvasó alkalmazás is, hasonlóan azt kérdeztem, hogy minek. Olvasson mindenki magának otthon, most hogy megosszam a kedvenc példabeszédem, amiatt nem járok fel netre.

De most mindegy.

Más: H1N1. Mert nem volt még elég, ó nem.

"Melyek az új típusú influenza tünetei?
A megbetegedés általában a normál szezonális influenza jellegzetes tüneteivel jár, és
szövődmény nélkül, magától gyógyul." (by Kérdések és válaszok az új influenzáról valamint a megelőzésről, felsőoktatási intézményeknek a 2009/2010-es tanévre)

Hát ez persze kamu, mondhatja mindenki. Hol is találtam? Az én drága főiskolám egy másik karának nézegetése közben. Ki adta ki ezt a kamu szöveget? Hát ha magától gyógyulna, nem kéne így szarni tőle. Megmondom én. Szerintem is kamu, ugye? Hát ennyit erről az újtípusú hülyeségről, eddig se hittem benne, ezután se fogok. Kérem szépen, el lehet patkolni. Ennyi.
Valakinek biztos megéri a káoszkeltés.

Na ennyi. Mondjatok le.

(kieg.: egyébként nézem régebbi bejegyzéseim, csomó videót időközben levettek, ilyen például a Baby Jane Rod Stewarttól, most figyeljetek, a durva tartalma miatt. Hát. Aludni nem mertem tőle három hétig.)

1 megjegyzés:

  1. Én max akkor oltatom be magam ha nagyon megfenyegetnek, addig minek.
    Olyan lesz mint a Legenda vagyok-ba: elszabadul a vírus és ilyen kopasz földönfutó lesz belőlem is, aki artikulálatlanul üvölt aztán kocsiknak szalad neki - fejjel.
    Az egész hiszti.

    Amúgy nem tudom miért akadsz fenn az *(i-vel kezdődöm vivvel végződöm és minden vé duplavé, na ki vagyok?:O)* alkalmazásokon.
    Az *egymás szemében* is addig izgalmas amíg lepontozol mindenkit az ismerőseid közül. Utána már mire jó? Semmire. A többibe még lepontozni sem lehet.

    VálaszTörlés