2009. október 28., szerda

mah dogz are hungry

Kérem szépen kollégák, kétharmad lett a villanytanom. Ma beszéltem smacival, mondom neki, hogy 2,5 lett. Azt mondja, neki 3,5. Azt hittem a jegye. Később beszéltem Pandával, és mondta, hogy smalcnak a pontja lett 3,5, ami épp kettes XD. Azért nem tagadom, rosszul esett, hogy a smalc is jobbat írt nálam, pedig a csoportban én voltam az egyik legjobb. Panda karót írt cegény. Matekból is.
Holnap könnygáz meg természettudományok alapjai.

Ha karót írtam volna villanyból, most baromira nem lenne kedvem a fősulihoz, de így most még mindig van, mindig van. Ahogy a metró is mindig jön. Mindig jön.

Milyen az, ha valakinek 3 éve nem volt fizikája dzsédzsének köszönhetően, de holnap ír a középsulis fizikából? Holnap megtudhatjuk. Előre várom :)

Amúgy jó volt a dzsédzsés fizika, nem panaszkodom. Lélekápolás ment kétórában. Még mindig jobb, mint a másik teremben lévő terror. Na kollégák, visszamentem tanulni. The körülményes are kaotik.

Am hoztunk szőlőt apám kollégájának apjától (jól megaszontam). Az öreg 80 éves, süket, agyvérzése volt, és még mindig boldogan emelgeti a 20-30 kilós zsákokat, mire mentünk, kicihölte az összeset a kapuhoz. Egy élmény vele találkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése