2009. október 23., péntek

még sosem

Osztottam meg aljateknót. De nem, tényleg nem. Most azonban... háhá :D (kül meg trance de ezt csak vájtfülűeknek-és trenszet téll nem raktam még fel:))
A Szétcsúszva c. filmben van benne. Ratyi történetes tüctücdrogos film. A békategóriás zsenialitás (szenialitás, hogy nem emlékeztem, hogy ilyen jó zenék vannak benne). Csimó neked írom: benne van Nick, a görög (neked mindig örülök) is, verőemberként. Csak néztem, milyen ismerős volt egy nagy melák pofija, hát nem egy régi ismerőst láthattam viszont? :)





A villanytan meg nemtom milyen lett, kiszámoltam a zh-n egy eredményt, aztán itthon is, akkor másik jött ki, harmadszorra mondom nem vagyok hülye, lemérem tinával. Egy harmadik eredményt kaptam. Igazán kíváncsi vagyok.

Addig meg, amíg megtudom, hogy elértem-e a kettest, kilőttem az agyam, és tüctüclök.

Jövőhéten termalap zh, aztán annak a tárgynak vége is, így vagy úgy, de azért remélem sikerül. 2 pontom már van:P
Meg közgáz. Hát az.
Prájszlessz.

Most pedig tele vagyok. Legalább két napig nem fogok így zabálni mint a disznó.

2 megjegyzés:

  1. Elég szorongó állapotban hallgattam meg ezt a számot, úgyhogy rendesen kikészített...
    Amúgy meg Magáról el sem tudom képzelni, hogy zabál (annyit elfogyasztani mennyi időbe telik, nyolc órába? :) )

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nem bírja Maga ezeket. Kár volt akkor hallgatnia :) (az állapota előtte is szorongó volt, vagy csak utána?)
    Ez az ún. zabálás tényleg olyan 8 óra körül mozgott időtartamilag, de azért kisebb-nagyobb megszakítások voltak, bár kétségtelen, hogy néha elviselhetetlenül lassan eszem.

    VálaszTörlés