2009. november 23., hétfő

ministry of faggotry

Vártam a ministry 2010-et. Fél évig vártam. Míg letöltöttem is vártam. Aztán mikor lejött, csalódtam. De nagyon.

Ez egy kritikán aluli odakúrt tüctüc, kábé a maglódi diszkóban jobbat nyomnak az emberek talpa alá (bocs maglód, áj rispekt ya).
3 cédés.

De miért 3 cédés? Ekkora gagyi zenéből 2 is bőven sok lett volna. Nem értem komolyan. Minden teknóválogatás két azaz 2 cédé, ez aranyszabály. Elsőre a tradicionális tüctüc megy, másodikra meg az egzotikusabb falatok. Mi az hogy 3 cédé.

A nevek jók voltak, vártam, hogy a zenék is jók legyenek. A 3. cédén még a prodidzsájtól is van 2 (!) szám az új albumról, ami azért 1/10-ét teszi ki a 3. cdnek, mindössze egyetlen cédé. (Ezek sem az igazi számok, bele lett piszkálva, oké, de azért néztem, hogy prodigyt raknak bele) És akkor még nem beszéltem a feldolgozásokról, amik régebbi számokból lettek ideválogatva-pl az általam emlegetett ridömizödenször, amit szerencsére nem tudtak elrontani. Magyarul alig van új anyag, és az se jó. (3. cd-n így hallgatva sok a dárenbé-beütésű töctöc, nemtom, mennyire tett jót az anyagnak ez a típusváltás, a 2009-es egy kicsit reppes volt, de az jobban bejött)

Találtam mikor hallgattam, egy (azaz 1) jó számot. Hát azért már bocsi. Egy dolog, hogy szarok a számindítások minden cd elején, semmi bevezető, rögtön tüctüc, de tényleg semmi. Mint mondjuk a soadtól a jet pilot c. szám, csak az a különbség, hogy az JÓ, ezek meg szarok.

Kicsit visszatekintve. A 2008-as meg a 2009-es jó volt. Komolyan. Az igényes volt, aki szereti ezt a zenét, nyalta a száját. Ez meg egy kaka. Szerintem. A második cédé második száma az unalomig játszott ájnójúvantmí, és nekem az régen tetszett, de ma már utálom. Egyszerűen hót unalmas szám, 20X elénekli benne a refrént, meg a félangol-félolasz számolást négyig, hát kösz, a gipszjakab jobbat énekel hótrészegen karaókéban.

Amikor kikapcsoltam az egészet az a dance wiv me megatüctüc feldolgozása volt. Azt a számot egyszer linkeltem ide blogra, ezt a feldolgozást nem találtam meg, de valami borzalom volt. Aláb'tak már bocs egy alapot, végig az megy, ez ok. De hótra nem követi a zenét a ritmus, szöveg, úgyhogy kábé a süss fel napot is énekelhetnék alá. Lehet, hogy sokan nem hiszik el amit írni fogok, de van igényes elektronikus zene, még a mainstream vonalon is (itt azt értem, hogy egy hót agyonhasznált alapból is lehet jót kihozni), és ez nem az.

Mély megvetésem a készítőknek.

4 megjegyzés:

  1. Náten tu széj.
    Az igazság az, hogy ezt a cd összeállítást akkor se hallgatnám meg, ha muszáj lenne, de mondjuk metáéból se hallgatnék válogatást, mert az egy adott népség kedvencei nem az enyémek.
    Hát így meg minek válogatást hallgatni.

    Amúgy sajnálom hogy ekkorát csalódtál, reménykedem mihamarabbi gyógyulásodban.

    Ja igen: addig is hallgasd meg a sírós csávót a csillag születikből, ma az a menő ;)
    Jó hangja az van, de a sírásától nem estem seggre.

    VálaszTörlés
  2. ilyen is van? 3cd-s agymenés auristen! :D
    nem is tudom, az én kezemben utoljára valamikor a 90-es években volt egy beszt of trensz válogatás (2cd-s szuperkiadás), de azért az már akkor se volt jó, főleg nem a buborékos hudemenőszámítógéppelrajzoltukmeg borítójával :D pedig én sem vetem meg az efféle zenét, de hát evvan :)

    VálaszTörlés
  3. :) nekem is van régebbről, még akkorból, mikor a sandstorm volt a menő a darudtól, mert az is rajtavan. Lehet vagy jó 10 éves.

    VálaszTörlés
  4. Az ilyen Csajkovszkij- meg Verdi- három cd-s válogatások jók szoktak lenni... ;)

    VálaszTörlés