2009. november 2., hétfő

szuprabojz

Olvasgattam a szuperbojzos kritikákat, és annyira hányadék filmnek néz ki, hogy megnézem. Rég nem olvastam ennyi egybehangzó lehúzást. Idézném a legjobbakat:

"Milliós támogatást markoltak fel az adónkból , és most biztos jót röhögnek rajtunk .
A támogatók között van az Oktatási és kulturális minisztérium is ..."

"Azannyamindenségit, ez komoly? Undorító. Ez lenne a kultúra? Ez lenne a közönségfilm? Már a trailer szembepisál engem, mint közönséget. " (hozzászólások by port.hu)

Ez azért amúgy szomorú. Régen ez a csóka rendezte (Gyöngyössyvel együtt) a Jób lázadását. Én azt gyerekkoromban láttam, de gyerekként se volt szar film, pedig akkor nem szerettem az ilyen komoly filmeket. Az úgy emlékszem, mellbevágós. Persze ez a film is, csak ez más értelemben.

"A színészgárdában csak Stefanovics Angéla tetszett, ő is valószínűleg véletlen választás lett: Oroszlán Szonja valószínűleg nem ért rá a buta szőke szerepére. Azt biztos nem gondolta, hogy ezért a filmért mutatja meg a mellét, de nem sajnáljuk, mert legalább szép melle van. És ha ez az egyetlen karakter, ami működik, akkor már legyen fullextrás."

Én bírom azt a csajt, nem csak az emesézés miatt, szomorú, hogy tényleg ennyi a szerepe. Oroszlán Szonját utálom, ilyen hülye picsát életemben nem láttam (bár a kiszel az veri, na, vagy most nem is tudom eldönteni hirtelen), jobban illett volna bele. Valszeg Angéla mellvillantása a film csúcspontja, de komolyan. Még a trailerbe is bekerült, annyira fontosnak tartották az "alkotók".

Az origo filmklub sem aprózza el: "A magyar gagyi új definíciója" -írja.

"Gyerekek, ekkora gagyit én életemben nem láttam. Pedig láttam egy-kettőt. Ha valaki nekem "közönségfilm"-nek meri nevezni a Szuperbojz-t, azt szájbaverem. Mert én vagyok a közönség."

"A Szuperbojz beledöfi a közmondásos villát a szemembe és utána azt kéri, tapsoljam meg. Tegnap éjjel, a díszbemutatón, ott volt Rudolf, Scherer, Mucsi, Szabó Győző. Máthé Tibor operatőrlegenda. Kiálltak a vászon elé, meghajolni. Akkor már mindegy volt. Szégyen, gyalázat."

Szomorú így belegondolva tényleg a film.
Mármint ez. Szégyen. Rámjött a hányinger a trailer megnézése közben. Foghatnám Bajorra, mert főleg miatta, de úgy általában emiatt a 'rákendrólos' fíling miatt. A film miatt. De azért. Tartom magam, hogy megnézem. Egy sötét téli estén, mikor repkednek a mínuszok és már nem tudok mit kezdeni magammal. Akkor.

De hogy ne csak rossz legyen, linkölök régi józenét.


2 megjegyzés:

  1. Öszintén szerintem se lesz valami nagy film.
    De minden magyar filmben amúgyis megvannak a fix emberek akiket el kell adni.

    - Szabó Győző kell mer Őaz ideál, a kissé bugyuta nagyra nőtt macsóember. (Nagy Chris szinkronja ugy vigyázz:P)
    - Gesztesi kb ugyanaz. Csak öregebb és jobb a hangja. Szinkronhangnak marha jó.
    - Oroszlán Szonja a tipikus amgyar buta pics@, de hozza az elvárt formát. Multkor felvet egy szemüveget, a fura hogy átlagban az emberek okosabbnak tünnek benne, ám Őróla csak a butaság sütött.
    - Rudolf Péter, Kállói, meg a többi, Mucsival az élen - hasznos töltelékemberek. El lehet adni minden sz@rnak őket amit elvállalnak.
    - Emesét már fejbe lőném, de minimum hogy beambusholnám.

    Lehet jó színészek de énnekem már sok hogy mindenbe ők vannak benne. Magyar vándortól kezdve már uncsi.
    Jőjjön már egy kis vérfrissítés.

    Addigis nézzél Csillag születik-et, lássad ki lesz az új generáció a szórakoztatóiparban:)

    VálaszTörlés
  2. most láttam csillag születiket, bevallom, nem fogott meg. Én hibám-e? Lemondok.

    VálaszTörlés