2009. december 10., csütörtök

kikesz



Mert a karcos metál nem megy ki sosem a divatból.

Mostan meg örülök a kettő vizsgámnak, hogy mindenből sikerült amiből lehetett megajánlottat szerezni. Matek meg villanytan az nem ilyen. Most egy jó villanytan 18-án, aztán matek meg jan 4-én. Ha kijózanodok. Ha nem, akkor is. Óbudán. Az a vicc, van olyan ember (kettő, sok) akik egymás után mennek e két tárgyból, ami a legnehezebb. Hát hajrá.
Karcos metál fincsimi.

Amúgy újra rátaláltam a Harcosok klubjára és nézem, meg elolvastam egy tényleg csapnivaló kritikát cspv-n róla. Egyfolytában leugatták, meg a trainspotting koppintásának nevezték. Ha jól tudom, 41. legjobb film, bocsika (egyes szar listák szerint :P). Keresztapa ugye az első, aztán jön már nem tudom milyen sorrendben, de jön a Schindler listája, Apokalipszis most, a sok gyűrűk ura, Casablanca, Benhör, meg estébé.
Persze az ósztinpávörszöt egy másik cikkben meg dicsérték annó. Hát nókomment. Én meg attól a filmtől vagyok rosszul, nem értem, mi benne a vicces, de ne magyarázzátok meg, láttam amit láttam, és öt perc elég volt. És igen, ha nem tetszik egy film első 5-10 perce, nem is nézem tovább. Ez már az én nyegleségem.

Na a végére még egy methált no. De csak mert mindjárt karácsony. Ezúttal magyar, bár úgyse magyarul nyomják.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése