2010. január 29., péntek

utóbbi napok

Kedden jött Mesi, továbbá akkor volt az 5. hónapfordulója együttlétünknek, úgyhogy a keddem jó volt. Szerdán megnéztük a Botticellitől Tizianóig kiállítást, meglehetősen fárasztó volt, sok szentképpel (melyek közül csak a Szent Jeromosos-pusztásosak tetszettek :P), meg hermelines hölggyel, meg marha sok nyugdíjassal, meg minden. Azért elment. Két állandó kiállítást is megnéztünk, egy antikot, meg ami az én világomhoz közelebb áll: századfordulós modern művészet. Na az tényleg tetszett, a szépművészeti alagsorában van, tessék megnézni (ott látni többek között a festészet talán egyik legjobb aktját is, ebben egyetértettünk Mesivel :)).
Csütörtökön Mamalátogatás, elvoltunk. Finom volt a kaja, respekt. Este honfoglalóztunk (aki esetleg keresne, kicsitaho néven játszunk, ez a családi nickname). Érdekes élménnyel lettem gazdagabb. Valaki odaírta a közös csetbe, hogy "csajoznék"; ennek kapcsán én odaírtam nem sokkal utána, hogy "csajoznák", így magyarosparasztosan. Nem fogjátok elhinni, ketten is rámírtak. Valami eszméletlen, egyedülállóknak ajánlom. Az már más, hogy az ilyen lányokat amúgy sem becsülöm meg, meg normális férfi maximum kihasználja őket, de mindegy. Szóval utána mondtam nekik, hogy hát bocsi, csak viccből ment a felhívás.
Köszönés nélkül leléptek.
Ma feldagadt a pofim, meg megint fáj a bölcsességfogam helye, begyulladt. Elmentem dokinénihez. Gyóccert kaptam, aztán majd úgyis kihúzzák a másikat is, az is hülyén nőtt. Hát ennyi.
Azaz most láttam, hogy pénteken az elektronika labor minden héten lesz, eddig csak pároson lett volna, és nagyon jó, mert lesz egy 3 órás szünetem, mert villanytanom csak páros héten lesz. Gr. 4-kor fogok végezni péntekenként is. De legalább a csütörtök lájtos. Majd tanulok abban az időben.

Kedvcsinálónak Balázs-show.

3 megjegyzés:

  1. Kertészt nem hívták meg véletlenül?
    "89 - de csak az számít akit meg is dugsz." :)

    VálaszTörlés
  2. Balázs beteg? Igen. Röhögtem, mint az állat :D

    VálaszTörlés
  3. Balázs így van, beteg. Én is nagyon röhögtem rajta :D Állítólag parodizál, ez nem tűnt fel először. Aztán is csak akkor, mert azt írta valaki.

    Kertészt ma is láttam, attól az embertől biza sokat lehet tanulni. Nyolcvankilenc.

    VálaszTörlés