2010. február 23., kedd

híradó

körülbelül 3 percet néztem de már felb.ta az agyam.

Benzin. Újfent emelik. Úgy látszik bejött nekik a nincsde reklám, mert "kifogásod mindig akad, életed csak egy van". Most amiatt, mert a forint csökken a dollárhoz képest, ezért emelni kell.
Na hát tiszta sor. Tessék csak emelni, túl jól élünk már így is, gyarapodik a magyar, minden nap boldog arcokat látok a metrón is, mert a békávé is emel állandóan, mert a forint csökken a dollárhoz képest, mert kell adni munkát valamelyik 28. csókosomnak, mert bal lábbal keltem fel.

Az élelmiszerárak is emelkednek 10%-kal folytatta rezzenéstelen arccalhanggal mikroporttal. Tessék emelni, mert én szeretnék többet fizetni, szeretném az összes pénzem az állam zsebében látni, ösztöndíjat se kérek, hát hogy kérnék, mi az. Ezentúl fényt fogok enni ha már másra nem telik maximum.
10%.
Mert a forint csökken a dollárhoz képest.

4 megjegyzés:

  1. Tudod kedves Luyo, ezért mondtam hogy a dolgokat nem lehet mindig lesz@rni.
    A híradó felkészít az életre.
    Az előző bejegyzésedre pedig:
    1. sajna az orvosnál ez az átlag, énis volt hogy fél 4re mentem aztán este 7re értem haza. Ezvan.
    2. A mögötted ülö taplokat majd jol kivágják onnan, de az fura hogy nálatok van jelenléti előadásra (is) :S
    3. Prog nálunk is volt külön elm+gyak, elméleten elmesélte a powerpoint prezentáciot, gyakorlaton meg oldd meg ahogy tudod:)
    pázmány - mert én igy szeretlek;)

    VálaszTörlés
  2. Azért a híradó nem biztos, hogy felkészít az életre - ha nekik hazudnak, ők se tudnak igazat mondani, márpedig nem hiszem, hogy mindig mindenről megkapják a valós infókat...

    VálaszTörlés
  3. egy kis fény a borús bejegyzések között: ha a benzinár emelkedik, többen használnak tömegközlekedést/ biciklit.:)

    VálaszTörlés
  4. Nő a benzin->emelni fog a bkv.

    VálaszTörlés