2010. március 22., hétfő

mindennapi fizika

Mikor nézegettem a sliderset, csomó részben láttam, hogy emlegeti benne a srác az Einstein-Rosen hidat, amire azt hittem eddig, csak valami mindennapos amcsi tévés műfizikás dolog (mint például a fluxuskondenzátor, aki azt hitte, hogy olyan van, sajnálattal közlöm, tévedett), ilyen nincs is. Aztán most egy rádiókabarét hallgattam, és abban előfordult, rákerestem tehát, és valami k. érdekes fizikatémára bukkantam.
Utánam a féregjáratba!
angolul
magyarul 1
magyarul 2 (persze az angol jobb, csak ki akar órákig silabizálni, ha nincs silabusza:P)

Silabuszról beugrott még valami, egy kép a subbáról (volt Puskásosok értékelni fogják)

(Volt egy tanárom, az mondta mindig, hogy a "kurvák vére folyjon patakokban!")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése