2010. június 26., szombat

rútsztyuárt

Jó vót a ródsztyuárt. Jó vót a király viktor is. Köszönöm a szervezést a mávtól, az fkftől és a szervezőktől, a sörösemberektől, stb. Viszont a megaszar háttérzenészei tényleg jók voltak.
Bővebben: kapcsolatkoncert, 2010. június 26. Lalika és Emese bevágtatott (volna) Pestország szívébe. De a máv kitalálta, hogy egy hidat most fognak felújítani és ehhez úgy találták, a budapest-hatvan vonalat rész(l)egesen átalakítják. Sóval. Az egri gyors jár, ellenben a hatvani személy maximum kőbánya felsőig megy el. Folyomány: Gödöllőre kell elmenni azért, hogy bejussunk pestre.
Második tetszetős momentum: lezárták az utakat (damjanichot is forever venever), utcákat, a bajzáig kellett volna visszamenni a hősök terétől, hogy a városliget jobb szegletétől lévő parkolótól eljussunk körülbelül magáig a térig, a galéria magasságáig, szóval olyan 50 méteres útszakaszról lett volna szó. Hazafelé amúgy ilyen gond nem volt, akkor már járható volt.

Aztán volt ott minden: királyviktor, tótguba, oláibojam, kar a mell, gáspárlaci. Hát, hát. Egy sört muszáj volt innom, hogy bírjam.
De a rod stewart fasza volt, de tényleg. Jól bírja az öreg, jó zenészekkel dolgozik, hangosítás első szám után elment. Nagy technikai effektek nem voltak, de a kivetítés, a világítás mind profi volt így kívülállóként.
A megasztárosok is nagyon jó zenekart kaptak a seggük alá, és nem pléjbekk volt, ami pluszpont.
Elment.
Már aki.

3 megjegyzés:

  1. tótguba monnyonle.
    én segélykoncertewn voltam, de nem ám olyanon, ami szar, hanem WMD meg Road meg szábszkrájb meg Kapalács is tiszteletét tette egy akusztikus bandával, na az zsír volt és még segílykoncert is.
    amúgy a sör az oda kell, ha már megasünök vannak.
    csiga

    VálaszTörlés
  2. Azért így visszatekintve csak jó volt hogy elmentünk nem sokszor van innyé rod stewart. Jól is énekelt, Mesi vidijót is lökött fel a zesemén(y)ekről.

    VálaszTörlés
  3. Rodsztyúárt az nem kutya.
    Nem tudom te hogy voltál vele amikor láttam milyen banda lépett fel előtte, én inkább azt mondtam hogy "köszönöm szépen, nem szeretem".
    Mondjuk amúgy se másztam volna ki egy rodsztyuártért, nem a zsánerem.

    VálaszTörlés