2010. július 24., szombat

Életpékek

Véleményeim az Életképek c. sorozatról:
  1. Szarabb, mint a Szomszédok (rendező u.az), de, ellenben, azonban, illetve. Hiányzik belőle a szomszédokos báj, de a szereplők most is lustán maguk elé beszélnek a kamerába. A 'színvonal' tehát nem változott, 20 év múlva talán ezt is megszeretjük.
  2. 20x annyit telefonálnak benne, mint egy átlagos magyar sorozatban, és körülbelül ez az arány áll a külföldi sorozatokra is; de tényleg figyeljétek meg, hogy csomószor van benne telefonálás, egyébként vezetékes telefonról is. Ez valami furcsa fétis lehet, vagy higgadt rendezői megfontolás, mert a) olcsóbb volt így megoldani, kevesebb szereplő a képen, kevesebb pénzkidobás, b) a rendező már unta a pofájukat.
  3. Piás öregasszony van itt is.
  4. Undorító szereplők vannak, felük elhízott öreg szar.
  5. A fiatal szereplők is undorítóak.
  6. A zenéje pocsék, olyan mintha valami hülye részegen leülne zongorázni, aztán lesz, ami lesz (végefőcímről beszélek).
  7. Kulka mindig a kölykeivel vitatkozik (vagy valami fiatalokkal, nem ismerem a rokoni szálakat benne); általában piáról, párkapcsolatról, autóról.
  8. Gáti Oszkár meg mondjon le, mert se a hangja nem tetszik, se ő maga.
Egyébként meg néztem ma, és már-már nyomasztó volt ez a rohadt sok pofámbamondás, de komolyan. Álltak a parkban, és a kutyáról vitatkoztak ("kérem, ez a pedigréje alapján uralkodóházakba is elmenne"), vagy a hapsi munkájáról ("nem vagyok főrendező úr, ügyvéd vagyok" "ó, ügyvédprofesszor drága"). Valahogy a viccek is élnélküliek: "nem, nincs itthon már se margarin, se pia" Aztán veszi elő a teli üveg fehérbort, igaz, előtte vöröset kortyintgatott.

Azért mégis szoktam nézni. Néha.

4 megjegyzés:

  1. Anyám nézi ezt is, de csak mert a szomszédokat is nézte...

    VálaszTörlés
  2. A szomszédokat én is nézem akárhányszor ismétlik:) Emese te meg valld be itt is, hogy nézitek:P

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez kimaradt. Legalább "vicces" mint a Szomszédok, vagy ezen már röhögni se lehet?

    Amúgy számomra a legundorítóbb sorozatok királya a Barátok közt. FEV virust a bandának aztán szóljon a sörétes. (tudod mi a FEV virus remélem ;))

    VálaszTörlés
  4. A szomszédokat szeretem ez meg siralmas. A fevet tudom benne volt az őszki 3-ban.

    VálaszTörlés