2010. július 18., vasárnap

hülyekérdőív

Ami megtetszett, aztán gondoltam leírom a saját változatom.

Életed legboldogabb napja:

Nem tudom így megmondani, szerintem mikor túrázgattam gyalog meg biciklivel általános sulis haverjaimmal meg csöveltem velük.

A legnagyobb buli, amin részt vettél:

Pár éve a dörtiben (idézőjelben legnagyobb) szilveszteri ereszd-el-a-hajamat.

A legnagyobb pofon, amit kaptál:

Minden hülyeségért való lebaszás. Nem szeretem ha kiabálnak velem.

Életed lemeze:

Ossian: Árnyékból a fénybe (ettől lettem rokkerállat :P)

Könyv, amit újraolvasnál:

Steinbeck: Édentől keletre

Film, amit újranéznél:

Forrest Gump

Dal, ami a legjobban jellemzi az életed:

Opeth: Ghost of perdition

A legcikibb kedvenc:

Power kapitány (80-as évekbeli ZS-kategóriás sci-fi)

Tett, amit legjobban megbántál:

Mikor egy zenefesztiválon voltunk Jocival a volt zenetanárommal és aztán untam és mondtam jöjjünk haza. Ez így nem tűnik semminek, de Joci következő évben szívrohamot kapott és azóta sem a régi. Ezt bánom.

Randi, amire nem mentél el:

Volt, azaz csak késtem. Fél órát :P Aztán mégsenem volt.

Történés, amit leginkább visszacsinálnál:

Ha lehetne, visszamennék és megmondanám magamnak: szard le a lányokat :P majd jön úgyis 19évesen.

Fogadalom, amit nem tartottál be:

Soha nem ettem meg a kalapom.

Titok, amit mégis elmondanál:

Nem tudnám nem elbohóckodni a kérdést.

Könyv, amit még elolvasnál

Felsorolni nem lehet.

Lemez, amit még meghallgatnál

Hát tessék elkezdeni a munkát a kedvenc zenekaraimnak.

Film, amit megnéznél:

Schindler listája.

Hely, ahová még elmennél

Cortina d'Ampezzo. Svájc, de nem betegen.

Személy, akivel berúgnál:

Truman Capote.

Meredek dolog, amit eddig nem tettél meg:

Körbebiciklizném az országot.

Példakép, akivel dumálnál:

Ozzy (nem példakép, de beszélnék vele, bár nem tud :P)

Történet, amit még nem mondtál el:

Volt nyulam, gyakran csavargott el; egy idő után már nem is érdekelt minket, mindig visszajött egy hét után. A kertünk végébe temettem el.

Utolsó vacsora:

Pálinka előtte. Cipós tejfölös raguleves, másodiknak meg sonkával sajttal gombával töltött rántotthús, ja és egy tojást ne felejtsenek el ráütni. Sültkrumplival. Italnak Long Island Ice Drink, meg sör. Desszertnek somlói galuska, sok rummal, mazsola nélkül.

Tárgy, amit vinnél a túlvilágra:

Kifogyhatatlan akkumulátorú MP3-lejátszó, hátha mégis szar a zene (bár hitvilágom azt a teóriát vallja, jó a muzsika odalent :P)

Személy, akivel összefutnál odaát:

Jules Verne, Albert Einstein, Nikola Tesla, Thomas Alva Edison (csak Tesla meg ne tudja...)

Dal, amit a temetésedre választanál:

Sose halunk meg (alias: Nagy utazás)

Az utolsó szó jogán:

Légy őszinte, kívánd a lehetetlent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése