2010. július 31., szombat

telefonhistória

Az előbb (00:20 körül) kis retek gecik megcsörgették anyám telefonját, én felvettem; mondván biztos nyomós oka van annak, aki ilyenkor hívja anyám, nővéremre gondoltam, hogy valami sürgős fontos bejelentenivalója van, helyette gyereklányok röhögését hallottam (szám persze ismeretlen); én meg nem tudván kezelni a helyzetet, nem voltam elég gyors egy anyázáshoz.
És ezek fognak talán majd operálni ne adj isten valakit, vagy intézni a pénzügyeit, tanítani a jövő generációját, bár valószínűbb, hogy kukacipelők lesznek, jobb esetben kurvák.
Milyen idős korban poén ez?
És én miért nem hívogattam semmi magánembert soha zaklatási céllal?
És miért nincsenek ezek ágyban?
És úgy általában: az anyjuk picsáját.
Csak így, magyarosan.

4 megjegyzés:

  1. Vissza kellett volna röhögni :D

    VálaszTörlés
  2. utána bremérni őket a t-com segitségével és egy kib*szott atomtöltettel jutalmazni a telefonhívásukat. Vagy minimum egy szönyegbombázással:P

    VálaszTörlés
  3. Megfontolom tanácsod, tetszetős :)

    VálaszTörlés