2010. augusztus 18., szerda

mindenféle

A magyar kakaó kétszer annyiba kerül mint a holland; legalábbis a pennyben most így volt; így minek akarjak magyar termékeket venni? Mikor a holland amúgy is jobb?
Azért álljon meg a menet.

Más. Van a Fanny nevű csodálatos női magazin, szintén csodálatos tesztekkel.
Egy példa:

Van remény a leszokásra?
Igazak önökre a következő állítások?

1. A párom erős akaratú ember, mindig azt tapasztaltam, hogy szükség esetén tud uralkodni magán, ha a cél úgy kívánja. i/n

2. A kedvesem tisztában van azzal, hogy helytelen, amit tesz, és magában tulajdonképpen ő is mélységesen elítéli. i/n

3. Komoly hatásom van a páromra. Tudom kezelni, befolyásolni a hangulatát, ha úgy adódik, elterelem a figyelmét. i/n

4. Sajnos elég ingatag, gyenge akaratú ember. Könnyen enged mindenféle kísértésnek. Ráadásul egy kicsit önző is. i/n



Válaszok most mindegy, mik szerintem, lényeg a kérdésekben van. Csak nekem tűnik fel (bár ennél a tesztnél nem is annyira), hogy értelmetlen? Az 1. és 4. kérdés egymás ellentéte, most mi értelme van kétszer megkérdezni valamit? Nyilvánvaló, ha az elsőre azt mondom: NEM, akkor a negyedikre: IGEN, és vica versa.
2-3. meg tulajdonképpen kiegészítik egymást, elítélheti magában, de én is akár a segítségére lehetek.
Nem értem, szar.
Ez még tkp a legértelmesebb teszt, amit ebben az újságban láttam, de példának ez is megtette.

Zenét

2 megjegyzés:

  1. akkor minek olvasol ilyeneket, hát hülyevagyte, ember? :D

    VálaszTörlés
  2. Mert mikor kajálok olvasok mindig közben valamit és a nagy kupac újság közt mindig ezeket fogom ki:P

    VálaszTörlés