2010. április 15., csütörtök

mindenféle

Ma meglepődve állapítottam meg, hogy egy metrószerelvényben 42 ülőhely van és 190 állóhely, ezt a hosszirányú ajtók felé felszegezett bilétán láttam.
Elkezdtem számolni.
Igen, a 42 ülőhely még szűkösen kijött.
De a 190 állóhely????
Én mondjuk 50 állóhelyet saccolok, ami olyan tényleg kényelmes, szellős. De még akár 100 ember is szerintem gond nélkül befér, körülbelül ennyit saccoltam. Ülőhely pedig nem szokott ám 42 lenni, körülbelül 35 ember tud szerintem ülve utazni egy átlagos napon. Azért ez szép. Mire adják meg ezt a számot? Keleti állapotokra? Vagy katasztrófákra? Mert ez jutott eszembe. Mert hogy egy átlagos nap nem lóg ki 232 ember a szerelvényekből, az biztos.
Gondolom egyébként, hogy ők nem szemmértékre, hanem területre dolgoztak. Egy ember-fél négyzetméter, aztán kábé kijön. Ha egymás nyakába állnak. Kövér emberek, hasat behúzni.

Láttam ma a Slipknot Snuff c. klipjét.
Mit ne mondjak, kiábrándító. Már maga szerintem a zene is, tehát lassan ez a slipknot rosszabb lesz, mint az emó. Referenciának küldök egy régebbi számot (konkrétan az ezelőtti albumról, csak hogy látni lehessen a különbséget).








No nem?
Egyébként ami eszembejutott.
Gyűlölöm azt a szót, hogy Pécsett. Most ez miféle felvágás? (tudom, hogy most kulturális főváros, ez meg ezeréves szóhasználat). Szóval én szarul fogom ejteni, és PÉCSEN, ezt fogom használni. Lehetne akkor Pestett is, vagy Pécellett, vagy Szombathelyett. Szombat helyett? Legyen vasárnap.

5 megjegyzés:

  1. Nagy levegő, megnyugszunk szépen.
    A metrót amúgy szerintem a moszkvai reggelek átlagforgalma szerint számozták.

    VálaszTörlés
  2. Kísérletet követelek.
    Japánban a volt igazgatóm szerint bepréselik az emberek magukat a metróba.
    Ezek nem jurópai állapotok.

    VálaszTörlés
  3. Slipknotra: Valljuk be, ez nem egy Iowa, eddig amit hallok belőle a 'tll we die-ra hajaz.
    Amúgy én ezen nem csodálkozom, lejárt az idejük, annyira dühösködtek, meg játszották a kökemény ateistát hogy belebuktak.
    Nézd meg a Marilyn Mansont, meg az Ozzy Osborne-t. Mindketten belementek a fél-Sátánista goth meg milyen irányzatokba, aztán mi lett belőlük. Kiszáradt vén f@szok gyülekezete.

    A metróra pedig: ezen nem filozofáltam még, de gondolj bele a sok jó ember kis helyen is elfér mondásba. Akik ezt számolták minden bizonnyal optimistán álltak hozzá a népességhez.
    Minden ember egy szám, itt egy szélességi/térfogati adat.

    VálaszTörlés
  4. egyetértek, én is azt mondom: PÉCSEN!
    na.

    VálaszTörlés