2010. szeptember 19., vasárnap

mire jó a sárvédő, avagy Sárman (sherman) kalandjai

Ma bevállaltam egy 35km-es bicajtúrát, eztete, mert mondtam, hogy most teljesítménytúrázni fogok tesin, hát öt alkalommal el kell mennem valami ilyesmire a félév folyamán.
Tapasztalatok: hiába volt esős az idő, laza fagyás ázás után teljesíthető volt, a legtöbb szakasz nem is volt megerőltető, habár elég sokat anyáztam Nagytarcsa után a második ellenörző pont előtt, mert hát bizony kemény emelkedő volt.
Mindenhol kaptam kaját is, végén jó hagymás-zsíros kenyereket burkoltam meg mindig volt jó forró tea is, összességében megérte. Elvileg ugye a rövid- meg közepes távnak 6óra volt a szintideje, amit nem értek, mert a közepes az majdnem kétszer annyi, mint a rövid, de mindegy, azt gondolom versenyzőknek csinálják, általában olyanok voltak ilyen időben, az egyetlen amatőr szerintem én voltam. 3 óra alatt teljesítettem is, aztán most pihi, tancsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése