2009. december 7., hétfő

yónőyólemezyóérzés

Meglepően jól telt a hétrage-e, meg a mai napom is.
Hétvégén voltam Mesinél, közös ebéd (páprikápálinkával), közös teszkózás, közös próba, közös rétzenélés. I like it. Aki Óhá környékén jár szilveszter körül előtt körülbelül (29-én) ott fújkálunk. Én, mint vendégmunkás megtűrt alkat. Egész jó volt amúgy a próba, nem ettek meg, estébé. Tortát is kaptunk, egyélzenész.

Tegnap viszonylag zűrösebb arcokkal zötykölődtem a buszon, mondták tudszadnitestvéremegypapírtköszönömtestvérem. És nem kötöttek belém. Mert jau. Első osztályon utaztam hazafele, 9 évig egyetemre járni akaró ember társaságában, akinek az élete a vonat, meg az a csaj, akivel flörtölt, pedig már két menyasszonya volt és már a szakosodásnál tart és az újságírást is szereti. Sok mindent megtudhat az ember.

Ma reggel egy csöves bácsi mondta a buszon, hogy felnyomták a kocsmát (a bázist). Negyvenhétezer. Hárman voltak. Olyan, mintha elvennék a bőrkabátom és meztelenül kéne járnom. Szerinte.
Egészséges ember, kilenctől ötig iszik.

Azt mondta, hogy "téged kedvel a barátnőd" (nem tudom amúgy, ki volt ez az ember, de lehet már korábban is beszéltem vele, vagy odajött :P) mondom: igen? Mondja igen, mert már látta is. Mondom ok.
Aztán kezet fogtunk és kellemes karácsonyt kívánt. Vannak még kellemes emberek.

Kettest kaptam ugye termalapból, meg közgázam is megvan azóta négyesre, elvileg infóm is 70% ami megajánlott jegyet jelent és nem kell abból sem vizsgázni, fáni a gém.

És meg akarom nézni a stay alive című filmet. Majd ha Mesivel néztünk, írok kritikát. De lehet addig nem bírom ki és letöltöm :P

Amúgy utólag is boldog májkulást.

Tervezek majd egy sablonalakítást, ha több időm lesz, addig kibírni tessék :)

2 megjegyzés:

  1. Naaa, tessék megvárni, cserébe, amiért megmutattam a sablonszerkesztgetést =)

    VálaszTörlés
  2. Jólvanno, de majd a killbillt is meg kell néznünk karácsony táján, úgyhogy készülj :P

    VálaszTörlés