2009. november 9., hétfő

killing spree


Ma jó napom volt. A nagyobb nyomatékosítás kedvéért: ma jó napom volt. Kivéve matek, hangulata:
Nem tehetek róla, ma siettünk, ma retek volt. Kétváltozós függvények differenciálása. Na igazam van, vagy igazam van, hogy büdös. Vizsgán mindenesetre lesz, de én most a zhra gyúrok, ott még csak analízis lesz (egyváltozósvalós), meg 3 deriválnivaló.

36 pont lett az anyagismeretem, 38 a közgázom (mindkettő 50max). Erre büszke vagyok, habár a suliban néztük laptopról, és mikor a környékemen mindenkinek csak 9 pontja lett anyagismeretből kb, (jó, volt, akinek 25; 15-től kettes), akkor azért nyeltem egy nagyot. Szerintem azért elviselhető volt. Én tanultam mindkettőre.

Felmásztam ma is szeretett ikezdőbetűs közönységi oldalunkra, ott láttam egy igen jó klubot. Neve: Utálom a kormányt.

Leírás: Utálom a kormányt
és a kormányfőt is.

Kormány amúgy nagybetű szerintem, de nem az én dolgom az ilyet eldönteni, nem bölcsész vagyok (:P). Amúgy Feri képével reklámozza. (ja most megnéztem, képaláírás: portré: a nemzet ellensége.)
Amúgy amin még röhögtem, az az volt, hogy a metropolban megjelent egy cikk, miszerint az emberek mittomén 80%-a nem oltatja magát be h1n1-re, és a megkérdezettek legnagyobb arányban fideszesek voltak.

Már ne haragudjunk, de most ez is politika, baz+? Imádom ezt az országot.
(több ilyen cikk nem lesz, mert nem szoktam politikáról irkálni, nem is akartam soha belevinni a blogomba, de ez a felmérés, meg ez a klub ez akkora agyamentség, hogy muszáj volt. Elnézést kérek.)

!!!4444!!!négy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése