2010. július 14., szerda

metálnap

Ahogy Tominak kifejtettem, ma székaláesősmetálokat osztok meg. Legalábbis én odajutottam tőlük annyira trúmetálosak.
Más: Mesu volt itt egy hétig, megünnepeltük őt is meg édesanyám is (névnapok, szülinap); kellemes egy hét volt, wowztunk is meg moziztunk meg éltünk mint egy turbékoló öreg házaspár:P

No zenék:


Ez Dalriada; kis hazánkban már elég ismert, én csak nemrég találkoztam vele, de belerúg az ember valakibe hogy dalriada és az ráböffent 80% valószínűséggel, hogy ismeri. Magyar népi metál. Szeressem, egyszer már küldtem őket ide.

Death metalt meg nem szoktam linkölni (öreg hiba) de most itt van:


Az Opeth az meg Opeth. Szerintem külön sarkot fognak tartani nekik a pokolban ahol a zeneértők élvezhetik a játékukat:P (remélem). Az angol wikipédia szerint heavy metal. A grammyre hard rock kategóriában jelölték, nem kapta meg egyszer sem. A magyar mondja meg a frankót, mi ez, bár ő se érti teljesen ezt: "Zenéjükben a death metal keveredik a 70-es évek progresszív rockjával, utolsó lemezeiken inkább az utóbbi irányra koncentrálva." Egyébként se érdekel, mi, mert jó.

Puszi a jútubnak, hogy be lehet állítani pontosan, mekkora videót szeretnék embe d/r elni.
No jó szórakozást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése