2009. október 4., vasárnap

hétrage-e

(nincs rage, csak szóvicceltem egy rosszat)



No itt legyen egy Guano szám, meg majd később még lesz egy zene.
Na mi volt hétvégén. Voltam Mesinél, meghallgattam a 80. szülinapi koncertet a zenekaruknak, meg ott töltöttem a hétvégét, úgyhogy tanulás nem sok volt, de azért (mindennek ellenére, ez a meglepő :P) jól telt. Plö túléltem az Örege pálinkapróbáját, ami a "városi bélem"mel mérve nagy teljesítmény kérem, aztán még sereztem is, úgyhogy bonus stage, és irány a következő pálya.

Ma azért kicsit tanultam.
Most, hogy két napig slájerrádión éltem, hallgattam régi meg nem régi nótákat, elég pocsékok voltak, kivéve egy régi kedvenc, azt is bemásolom. Kapcsford. (ja am azért mondom, hogy nem régi, mert mittomén ment a kájlitól a kentgetjúáutofmájhed ami azért nem slájerrádióbavaló szerintem)


1 megjegyzés: