2009. szeptember 28., hétfő

Believe me, I like it loud

Na ma már életképes voltam. A reggelt orvosnál kezdtem, aki ugyan mondta, hogy ne menjek be a héten, de némely órára kénytelen leszek, mert matek zh két hét múlva (legalábbis neptunka szerint okt 12, meg hát az lesz a 6. hét...csak akkor nemtom miér emlegeti annyit már a tanár -.-) nomindegy és vektorgeometria amúgy is egy gluá dolog. Holnapi digitet kihagyom, aztán meglátom. Gyakorlatokra megint bemegyek, meg villanytanra. Meg még közgázt tervezem, azt azért, mert soha senki nem jegyzetel, úgy látszik mindenki megvette, vagy senkit nem érdekel, ezért buknak annyian...


No. Találtam egy verset Falu végén címmel a Rádió és Televíziómúzeum kiadványában; egy Petőfi átirat. Hatalmas. Idézek pár versszakot:
"Falu végén egy antenna,
Oda rúg ki a Szamosra. (mondtam én, hogy tuti, mi?)
Erős rezgés volna benne,
Leföldelve, ha nem lenne."

...

"A csatolást húzzad jobban,
Fütyülni való kedvem van...

(és most jön a mentális orgazmus)

...Elfütyülöm a pénzemet,
Kisugárzom a lelkemet."

(Hát ez annyira szép ez a két sor, gratulálok Magyari Endrének.)

"Bekopognak az ablakon,
Ne sugározz olyan nagyon.
Azt üzeni az uraság,
Mert hangol és hallani vágy."

...

"Megint jönnek, kopogtatnak,
Csendesebben hangoljanak.
Isten áldja meg kendteket,
Látom a rádiórendeletet" ---ez is valami csodálatos:D

"Feleletet egyik sem ad,
Kioltják a lámpáikat.
Antennákat leföldelnek,
S elosonnak a legények."

Ez a korai rádióromantikus korszak. Annyira meseszép.
Elolvadtam.



Más: hogy a címre is utaljak, videó jön. (meg azért is ez a cím, mert ezt éreztem a torkommal kapcsolatban is, ha mernék most üvölteni, ezt üvölteném)



No kérem. Elemezzük. Ez egy jó szám, mert:

Van benne tesztoszterontúltengéses félpucér üvöltő ember, nem tudom ki az, de szimpatikus. Markot (Mike-ot?) inti, hogy TÖRNÁPDÖBÉSZBOJ. Amelyik így kezdődik, az nem lehet rossz szám kérem.
Jason-cuccban nem tudom ki az a 3 egyed, aki az elején van, de az is oké.
A dallam egyszerű, már előtte is hallottam, ugyanakkor H.P. megmutatja (nem herripotter, nem hülyep.csa, hanem a Scooter énekese, igen, ez a művészneve, ejtsd: éjcspí -angolból gyengébbek kedvéért:P) hogy hogy is kell ezt: töptöptöptödödöptöptöp...és a többi. Aztán meg a nem is olyan rejtett szexuális utalás: maria, believe me, i like it loud... eszméletlen... Persze szólhat a zenészeknek is, de női dj-t nem látok, és a hapsit egyébként is marknak/mikenak hívják, persze lehet transzvesztita.
Minden irónia ellenére, az alapötlet, a dj-csata, vagy nemtom hogy nevezzem, az tényleg jó.
Az egyedüli idegesítő, az a macsócsávó. Na az nem tetszett meg a klipben. Bejön a piros ruhájában keményen, iszik, rázza a kigyúrt 40-50éves seggét, aztán azt hiszi, milyen kemény.
Ha vicc, akkor se jött át. Valszeg vicc.

A számot egyébként tényleg kedvelem, a Scooter nálam benne van a mindenkoritop4ben (másik 3: offspring, prodigy, manson) Meg azóta még bejött mellé egy csomó, de ezeket szeretem gyerekkorom óta...ja igen, ezeken nőttem fel. Nem kell csodálkozni, milyen lettem :))

No. Szerintem ez egy jó bejegyzés lett, jóccakát.

Kieg: mielőtt valaki beleköt, tudom, hogy ez nem egy mostani szám, de az új scooter számok nem is olyan jók általában. Vannak kivételek, de már a normális hülye szövegeket ellőtték. Volt egy csúcspont, a "How much is the fish?" meg aztán nemrég jött a "the question is what is the question"-na az új szám viszonylag, most meghallgatom, eddig nem tetszett, romlok, mert most igen:D Meg van a "the question is does the fish have chips" hát a questionöset már ellőtték egyszer, most miért kellett megint visszahozni? A szám maga nem rossz, de ez még értelmetlenebb mint az eddigi szövegek.

Kieg 2: most nem is jut eszembe.

Kieg 3: hogy ne csak tüctüc legyen:)


6 megjegyzés:

  1. Kurvajo ez a vers, tavkozlestechnikus szivemet megdobogtatta!

    a maria meg jo. uff

    VálaszTörlés
  2. Teret a modern technikának.
    A vers azért semmilyen szervi kielégülést nem váltott ki belőlem, de azér ötletes.
    A zenéket még nem mertem meghallgatni majd később.

    VálaszTörlés
  3. Nem is vagy te igaz távközléstechnikus.

    VálaszTörlés
  4. uh bazzeg, én azt is tudom ki ez a "menőcsávó" a klippben xD volt egyszer abban a gagyisorozatos xénás, herkuleses korszakban egy olyan is, hogy Conan, a barbár. Igen sorozat... :D hát ő volt benne a conan, csak hosszú balázs puli hajjal, nagyjából LOL :P

    VálaszTörlés
  5. Nemár. Az tényleg lol. Pláne h svarci volt az...ejnye. ez mán csak Konyak lehet.

    VálaszTörlés
  6. Őszintén szólva megnéztem de nem nyújtott vizuális élményt. Conan csajozós tánca pláne nem. De mondjuk én vagyok a hülye, a tahó négernél már gyanakodnom kellett volna.
    De mivel te szereted, respected.

    VálaszTörlés