2010. január 13., szerda

butafogam, lalika 2

kiszedték a kis kuvaszt. És még mindig fáj amúgy, de ez most semmi a délutánihoz képest. Szóval. Odamentem 9-re, be is értem kb jól, bkv-sztrájk ellenére. Kaptam injekciókat, hármat. Felmentünk. Eddig még istenes volt. Aztán fúrkálta (a fogam is, meg az állkapcsomat is, mert olyan hülyén nőtt, hogy simán nem lehetett kihúzni, fúrni kellett), meg vésett, meg ínyt vágott, meg húzgálta. Rosszul is lettem, meg fájt is, még egy injektálást kaptam, és laza félóra múlva kész volt a műtét (mármint félóráig a műtét tartott, kérem, kellemes volt), aztán elvérezgetett egész nap, meg fáj. Jegelem is, de már nagyobb az egyik arcom, mint a másik. Egyébként elhoztam a fogam több darabban, akit érdekel...

Más: felvettem az óráim, 13 órám lesz, de ez jóval több (18 v 19), mert valahol elmélet+gyakorlat, valahol elmélet+gyakorlat+labor lesz...), hát. Kemény. Hétfőn egész nap bentleszek, 8-tól 21:35-ig, két óra szünettel. Kedd jobb, de akkor összelóg két óra, nem lehetett jobban megcsinálni, de nem én vagyok az egyetlen, akinek ilyen. Egyébként is a "jobb" helyek már 8:30-ra el lettek foglalva; szal tovább: szerdán 3 3órás óra, csütörtökön páros héten és páratlanon is 1-1 óra, pénteken pároson 3(3órás), páratlanon 1. Ez van.
Lesz még közgázból is gyakorlat, de az is csak kéthetente.

U.i.: jövőhéten varratszedés, mert össze is varrták, hát ez van.

2 megjegyzés:

  1. Ahogy Dido mondaná: Not so bad (nem olyan sz@r)

    Nekem is húzták fogamat ráadásul hátsót, de aztán visszaköveteltem magamnak. Nekem nem akarták odaadni.
    Amúgy meg kb én majdnem elájultam amikor a torkomban matattak, gondolom neked se volt valami fennkölt élmény.

    Jobbulást, az első éjsaka a legszarabb, utána már csak javul a helyzet;)

    ui: semmi tejből készült cuccot ne egyél-igyál mert belerohad aztán bajba leszel.

    VálaszTörlés
  2. lekopogom, hogy nekem még nem volt fogpróblémám, de azért magával vagyok és jobbulást!

    VálaszTörlés