2010. január 21., csütörtök

kocka

Mesinek előterjesztettem, hogy nézzük meg a Kocka-trilógiát.
Mert mik is ezek?

Kanadai horrorfilmek kérem szépen. És borzalmasan rosszak, de van bennük valami esetlen báj; továbbá nagyon érdekes a sztorijuk. Ha a készítőknek több pénzük lett volna, még látványos is lenne, de azért így sem utolsó azért.

Arról szól, hogy (nem lövök le semmi poént, úgy írom) pár ember bekerül valami nagy objektumba ahonnan hát szeretnének kijutni. A kettőben mindez már valami interdimenzionális értelmezhetetlen térben történik, a háromban pedig megismerjük ezt az egész gépezetet kívülbelülről.

Valaki írta kommentben, hogy őt ez a fűrész 2. részére emlékezteti (meg akkor gondolom a későbbiekre), mert itt együtt kell tartania az embereknek, hogy kijussanak. A nevét a film onnan kapta, hogy kocka alakúak a szobák, és valami hihetetlenül sok van belőlük.
(amúgy régebbiek, mint a fűrész, az első rész talán '97-es, az utolsó meg 2004-es-jó az már talán belelógott a fűrész-sagába, nem követem annak a menetét.)

Amúgy megnéztük a fűrész 6-ot is, és igen, ezért megérte várni. Nekem maximálisan tetszett, ez olyan mindenki derül, minden kiderül film, állítólag az utolsó. Azt is hallottam, hogy mondjuk terveznek 7-et már 3D-ben, de szerintem ez hülyeség. Vagy legalábbis nem a történetet fogja követni. Sok volt benne a durvaság is, meg a szokásos kiderül a végén minden, bár ez az egész filmre igaz, köze van az első részhez is, meg úgy az összeshez. És nem, nem azért, mert a doktorgordon visszatér, ahogy eddig hirdették. Tehát szerintem az is egy jóféle film.

Tegnap meg előszedtem a kört is, szerintem az is egy világot teremtett. Jóféle borzongatós. Nekem bejött :)

Na álljon itt egy letűnt évezred letűnt filmjének bemutatója:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése