2010. január 5., kedd

eredmények

Na. Teljesítettem villamosmérnökként első félévem a béemefen.
Na a jegyek.

Digitális technika 1.: 4
Informatika 1.: 3
Közgazdaságtan 1.: 4
Matematika 1.: 4 (!!!)
Természettudományok alapjai: 2
Villamosipari anyagismeret: 4
Villamosságtan 1.: 3
Villamosságtan 1 gyakorlat: 3

Nem mentegetőzésből, de a termalap csütörtökön este fél10-ig volt, mindenki azt hitte, ez a leghokibb tárgy, aztán be se jártunk (én is kb az órák max felén voltam bent), aztán a legtöbben ebből buktak.
Vizsgaidőszak január 22-ig tart, most Lujó pihen addig.
Tárgyfelvétel is asszem jövő héttől lehet, addig tényleg semmi dolgom.

9 megjegyzés:

  1. Most kicsit utállak. Picit. Csak ami belefér a kapcsolatunkba ;)

    VálaszTörlés
  2. Nemhogy büszke lennél a négyes matekomra... :P

    VálaszTörlés
  3. grat az eredményekhö' :)
    te meg drukkolj, hogy találjak normális melót :D

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok te vaszkuláris generális.
    Az én eredményeimről annyit, ha egy pázmány elleni csocsózásnak fognám fel ezt a félévet, hát most mászhatnék át az asztal alatt. (ez 10-0t jelent az ellenfél javára)

    De ez nem lényeg, télleg fákin congratulation, Tomi, neked meg legyen jó munkád.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, köszönöm, fáking tenkjú :) De tényleg. Jó most így. Béemef tetszetős, a pázmányról meg ki hitte volna, hogy szar. Fogd fel pázmány elleni csocsózásnak, de inkább rúgd szét az asztalt :) (kamuflázs). Tomi, neked meg jó melót, jó házaséletet :P (majd)

    VálaszTörlés
  6. nem vagyok annyira járatos a bmf-es értékskálában, de az eddigi ismereteim alapján ez nagyon durván jó eredmény, édes aljosám. büszke vagyok ám magára és gratulációk. ügyesen osztotta be az idejét is, másoknak még legalább 5 vizsgája van. látom, így nincs is akadálya, hogy szombaton tiszteletét tegye(/ék).:)

    VálaszTörlés
  7. Hát most nem tudunk menni... én egyrészt pocsékul vagyok nagyon, másrészt Emesénél ünnepeljük majd a születésnapját... Ez megint egy olyan dolog, amit nem így akartam, mostanában sok ilyen van.

    VálaszTörlés
  8. most olvastam a fogászatit, hát jobbulást, kedvesem. akkor találkozunk júliusban... ); (hogy kell sírós smileyt csinálni? )

    VálaszTörlés
  9. így: :'( Remélem, míg kintlesz, addig is olvassa a blogom...fogászatot meg köszönöm, úgy néz ki túlélem.

    VálaszTörlés