2009. augusztus 29., szombat

Beiratkozás

Voltam beiratkozni. Reggel a vidával mentem volna be, de aztán fél 9 előtt meguntam, hogy várjak rá, ezért elindultam a suláj fele 17-es villanyossal (elég messze van, jó hogy józsefvárosba fogok járni, és nem óbudára). Vida elkésett, rossz irányba szállt fel ez az őrült, a borároson vette észre magát. A hegyváriék meg vele voltak, de azoknak se volt esze.

Az első ember, akit ismertem, a kutrovácz volt a villamoson. Odabólintottam, az is, mondom hogy váccáp, mondja semmi. Ennyi volt a kommunikéjsön. Aztán láttam a smalcot, pár havert felszedett gólyatáborban, amire rajta kívül egy puskásos sem ment. Aztán odajött a panda, meg megláttuk később a blökit, a vargát, meg az E osztály nagyrészét, továbbá jácintot, tibcsit meg a többi idiótát.

Aztán elkezdték a dumát, hogy hétfőn ne felejtsünk el 8-ra befáradni, mert munkavédelemtesiestébé tájékoztatás lesz, délután évnyitó, aztán meg matek beosztások megtekintése, egész napos program, nyami, nyami.Aztán valami nő kezdett el beszélni, mindenféle értelmeset, kreditekről, vizsgákról, meg egy hapsi a neptunról. Pár csajt is láttunk, meg kiadták az indexet, nem összefirkálni, gyöngybetűket használni, kitölteni, fényképpel otthagyni. Panda azt mondta, ez a jobbik épület, ahova mi járunk majd, a nyolcba, az tök szakadt.
Várom már, csak olyan baromi bonyolultnak tűnik, ezek a hülye tárgykódok, hogy melyik épület melyik terem, azt se tudom, hova menjek. Az órarendje meg mindenkinek más. Volt olyan gyerek, akinek eleve rosszul állították össze, ütközés volt. Gratulálok. Küldd el ide ebbe az intézménybe, abba a titkárságba, járj utána, tevagyahülye. Jókisfiú.
Már mikor bementünk a terembe, tereltek, mint a marhát, nem tetszett.

430(?)-an vagyunk, de úgyis kivágják a felét, akkor több hely lesz. Remélem, a maradékban leszek benne, de hát azért smalc azt mondta, ő volt az egyik legértelmesebb a gólyatáborban, és tudjátok mit, az alacsony ponthatár miatt el is hiszem.

Mindenki idejött, függetlenül attól, hogy mit tud, mit akar csinálni.

Mérnökökhöz méltó viselkedést várnak tőlünk, ezt két kép szemléltette. Az egyik egy kilógó fenekű lányt ábrázolt, a másik egy öltönyös úriembert. Azt mondta az előadó néne, hogy azért öltönybe nem kell járni, deavizsgárajaulennemertillik.

Aztán taliztam Mesivel, esett a hülye eső, de találtunk a bartókbélaútnál egy beülös pékséget, meg elmentünk a moszkvatéri gösserezőbe, úgyhogy bejártuk a várost. Aztán hazavonatozott, meg én is, most meg olvasom a hülye tanulmányi szabályzatot, hogy okosodjak (EŰEŰE)
.

3 megjegyzés:

  1. na gratulálok a vidáéknak :D beülős pékséggel még nem találkoztam

    VálaszTörlés
  2. Eddig én sem, de nagyon jó:) Főleg a nyugdíjasoknak. Megveszi a kis kenyérkéjét, aztán mivel elfáradt a nagy gyaloglásban/buszozásban, leül, megiszik egy kávét...

    VálaszTörlés
  3. Hétfőn nektek egész napos program lesz?:D nekünk meg Neptun-oktatás EÜEÜEÜE
    Amúgymeg a PPKE-n 150en vagyunk de innen is egy nagyadagot szerintem kivágnak majd ugyhogy remélem ottis többhely lesz.
    Am meg TotalRage volt nálunk a beiratkozás, és a legfélelmetesebb hogy ott minden tanár mosolyog.
    Igazán Félelmes. Becsszó.

    VálaszTörlés