2009. augusztus 6., csütörtök

jóreggeltblog

Ma a kezembe akadt egy Lidl-újság. Benne hirdetik a csodálatos dobozos jégkrémüket, aminek még a színe is jobb, mint a másiknak, ami a felírás szerint még csak nem is étvágygerjesztő. A Lidl honlapján sajnos nem találtam meg a terméket, de érdemes lehet kipróbálni, mert 5% kakaót tartalmaz, kakaódarabokkal, míg a másik jégkrém (így is volt odaírva: Lidl jégkrém-Másik jégkrém...jó kis márka lehet az is) csak 1%-ot. Ejnye.
Találtam egy cikket arról is, hogy a Lidl-jégkrémét foglalta le az élelmiszerhatóság, de aztán láttam, az egy másik márkájú jégrém, ez a szóban forgó szuper ötszázalékos valami eizenstattferkraffermakker. Ez meg csak Ecorino. Egyébként híritiz:
"A Lidl lengyel jégkrém akadt fenn az ellenőrzésen"
Vásárolj magyar zászlót!!!



Ez se semmi.

Hát ez a mai reggeli nagy helyzet, szümtückel, tüc-tüc-kel.

2 megjegyzés:

  1. Nekem a Lidl Choco Softies négercsók tetszett. Egyenletes eloszlású töltelék, légkamrák nélkül! Hihetetlen volt amikor beleharaptam. Azt hallottam, amikor egy nem Lidl-ös négercsókban keletkezik egy légkamra, meghal egy kiscica a világban. Most már elhiszem.

    Az egyenletes, teljes felületen szétterjedő túróval töltött derelye meg már bent van a mélyhűtőben. Ha jól emlékszem 2 hónapja. Várom a tökéletes alkalmat.

    VálaszTörlés
  2. Hm. Szerintem tiszteld meg a szeretet ünnepét azzal a derelyével. A jó karácsonyi hangulat alapja lehet.
    Ezt a négercsókosat még nem rémlik, hogy hallottam volna, de jópofa:)

    VálaszTörlés