2009. augusztus 7., péntek

Rock da house

Rájöttem, miért van a wiwen olyan az egymás szemébenben, hogy "jó szakember vagy". Egész eddig nem tudtam, de ma hirtelen megvilágosodtam: hogy legyen, ami pocsékabb, mint a "jól nézel ki" értékem. Ez volt ugyanis a legrosszabb, de ma rájöttem, hogy nem nézek ki annyira szarul, mint amennyire csapnivaló szakember vagyok :) (mondjuk mit sírok, a szakemberségem 2,8 ; a kinézetem meg 3,0)

No. Hűen a címhez, kaptok két zenét. Majd.

Voltam Ágotánál amúgy, pipáztam. Nem nagyon tud pipát tömni, de mindegy, beszélgettünk is, arra jó volt, igaz, azt ígértem anyunak, hogy hamar hazajövök, de ez ma már a második eset, hogy nem sikerült, mert délelőtt Szabóval találkoztam. Elnosztalgiázgattunk GTA 2-ről, Medal of Honorról, Gáspárról, Teri néniről, mindenről.

Napom publikus részei ezzel lezárultak, küldöm a zenét, először rokkdabottom.



Aztán a house-t.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése